Upratovacie služby

Zameriavame sa na klientov s požiadavkami väčšieho rozsahu, a to na území celej Slovenskej republiky. Sú to predovšetkým administratívne budovy a kancelárske priestory, priemyselné priestory a zariadenia potravinárskej výroby. Dlhodobo patríme k trom najväčším firmám poskytujúcich upratovacie služby v našom domovskom Banskobystrickom kraji.

 

PONÚKAME AJ BALÍK SLUŽIEB:

 

Všetky tieto služby môžu mať naši klienti od jednej firmy – AMG Security, na ktorú sa dokážu spoľahnúť. Nepotrebujú komunikovať s rôznymi dodávateľmi a riešiť rôznorodé právne vzťahy. My im zabezpečíme vďaka kooperácii našich tímov efektívnejšiu komunikáciu a fungovanie všetkých procesov, plánovanie a kontrolu kvality služieb.

 

„Začínali sme s predstavou domčeka, ktorý treba strážiť, potom upratovať a čiastočne aj spravovať. Všetko pod jednou strechou. Rozhodli sme sa, že pokryjeme služby facility managementu.“

Norbert Matyšek, konateľ AMG Security

 

AKO ZABEZPEČUJEME UPRATOVACIE SLUŽBY

Kým prvá upratovačka nastúpi k nášmu klientovi, predchádza tomu zložitý proces zapracovávanie klientových požiadaviek a prípravy zmluvy, technické a personálne zabezpečenie upratovacích služieb, zaškolenie zamestnakýň a zamestnancov.

  1. Potrebujeme poznať požiadavky klienta:

  • o upratovanej ploche
  • o materiáloch a povrchoch
  • o špecifických požiadavkách na čistiace prostriedky, dezinfekciu, vône a doplnkový hygienický materiál
  • o ročných/ mesačných/ týždenných/ denných zadaniach
  • o časových intervaloch, kedy je potrebné/možné upratovať
  • o rozsahu kontaktu upratovačiek so zamestnancami a návštevníkmi objektu
  1. Vyberáme vhodné zamestnakyne:

    Upratovacie služby AMG Security

  • upratovacie služby zabezpečujú u klienta väčšinou ženy – upratovačky
  • kontakty na potenciálne zamestnankyne získavame prevažne odporučeniami, až v druhom rade inzerujeme nábor nových zamestnankýň. Podstatné sú pre nás skúsenosti s profesionálnym upratovaním veľkých priestorov.
  • naše kľúčové požiadavky sú spoľahlivosť, zodpovednosť, dochvíľnosť, základné hygienické návyky z domu a slušné správanie. V niektorých prípadoch je potrebná aj istá miera profesionálneho vystupovania na pracovisku klienta. Je dôležité, aby sme si tieto vlastnosti uchádzačky o zamestnanie vedeli aj overiť z minulých pracovných skúseností.
  • svoju bezúhonnosť musia pred nástupom do zamestnania preukázať výpisom z registra trestov
  1. Zaškolenie zamestnankýň:

  • každá nová upratovačka, alebo zamestnankyňa po zmene miesta výkonu práce, dostane inštrukcie od svojho nadriadeného – objektového manažéra a tiež písomný harmonogram všetkých svojich povinností, termínov a požiadaviek na kvalitu práce
  1. Kontrola a komunikácia s objektovým manažérom:

  • upratovačka je viazaná presnými postupmi, ktoré o.i. umožňujú odkontrolovať vykonanie práce
  • jej prácu kontroluje objektový manažér a je zodpovedný za napĺňanie požiadaviek klienta, pre ktorého upratovacie služby poskytujeme. Objektový manažér prijíma pripomienky klienta a dohliada na ich zapracovanie do upratovacích služieb.
  1. Stabilná upratovačka pre daný objekt:

  • k jednotlivým klientom sú pridelené stále zamestnankyne, ktoré presne poznajú svoje povinnosti a požiadavky klienta. To znamená, že u klienta sa nestriedajú rôzne upratovačky. Len vo výnimočných prípadoch, preradíme obzvlášť dobré zamestnankyne, ktoré sa špeciálne osvedčia, k VIP klientom.

 

Upratovacie služby zabezpečujeme použitím širokej škály profesionálnej chémie, profesionálnych nástrojov a hygienických potrieb. Technické vybavenie si vyberáme od značiek LAVOR a KÄRCHER.

 

 

Naše upratovacie služby sú certifikované v oblastiach:

  • systémy environmentálneho manažérstva (ISO 14001)
  • systémy manažérstva informačnej bezpečnosti (ISO 27001)
  • systémy manažérstva kvality (ISO 9001)
  • systémy energetického manažérstva (ISO 50001)
  • systémy manažérstva BOZP (ISO 45001)
  • systém manažérstva proti korupcii (ISO 37001)
  • systém manažérstva služieb (ISO 20000-1)